Naše franšizne storitve obsegajo vse ključne korake – od analize trga do oblikovanja trdnega in uspešnega franšiznega sistema, od podpore pri njegovi prodaji do njegove implementacije in nadzora.
Pripravili smo jih na osnovi dobrega poznavanja potreb tako manjših kot večjih podjetij, ki stopajo na pot franšizinga, predvsem pa smo jih sposobni zaradi naše velike fleksibilnosti hitro prilagoditi specifičnim potrebam posameznega podjetja.
Od oblikovanja koncepta sistema do njegove vzpostavitve
Našo podporo vam nudimo v vseh fazah ali zgolj v posameznih fazah razvoja in vzpostavitve franšiznega modela (najboljši način opredelimo skupaj z vami po uvodnem posvetovanju in seznanitvi z vašo situacijo):
1. Faza: OBLIKOVANJE strategije franšiznega sistema:
- Situacijska analiza oziroma analiza panoge (analiza ponudbe in povpraševanja podjetja, analiza obstoječe konkurence, načrtovani vstopi v segment, gibanje povpraševanja, trendi na strani ponudbe in povpraševanja, analiza potencialnih lokacij za širitev itd.)
- Na osnovi situacijske analize izbor ustrezne oblike franšizinga
- Oblikovanje vizije, ciljev, strategije (na področju produkta, cene, trgov, ljudi, tržnega komuniciranja in blagovne znamke, informacijske podpore, razvoja in raziskav)
- Oblikovanje akcijskega načrta za uresničitev zastavljenih ciljev
2. Faza: RAZVOJ franšiznega sistema:
- Ustanovitev in vzpostavitev delovanja franšiznega podjetja
- Oblikovanje franšiznega modula
- Oblikovanja pravil, dolžnosti in obveznosti
- Priprava operacijskega priročnika
- Oblikovanje in vzpostavitev sistema usposabljanja
- Usposabljanje ljudi za izvedo usposabljanja (train the trainers)
- Priprava vseh potrebnih predstavitvenih materialov
- Strategija upravljanja z blagovno znamko (vključno s priročnikom za uporabo CGP, tipskimi oglasi itd).
- Opredelitev arhitekturnih smernic za opremo poslovalnic
- Oblikovanje in vzpostavitev sistema tehnične pomoči
3. Faza: PRODAJA sistema:
- Predstavitve potencialnim franšizijem (priprava prezentacije, izvedba)
- Preverjanje potencialnih franšizijev in njihova selekcija
- Celotno usklajevanje (pogajanja) z izbranimi franšiziji, vse do podpisa pogodbe
4. Faza: IMPLEMENTACIJA sistema:
- Vključuje vso podporo za zagon posameznih franšiznih enot (od preverjanja lokacije, nadzora opremljanja poslovnega prostora, usposabljanja ljudi, podpore pri uvajanju poslovanja, nadzora, tehnične podpore)
5. Faza: SPREMLJANJE, NADZOR in sprotne izboljšave ter nadaljnje nadgradnje sistema in produkta, ki predstavlja kontinuirano delo, ki mu je potrebno posvetiti ustrezen čas in sredstva, saj je poleg dobrega sistema ključ za dolgoročno stabilni franšizni model.
Potrebujete celostno pomoč ali zgolj podporo na posameznih področjih? Vaše potrebe lahko natančneje opredelimo skupaj. Po poglobljenem uvodnem pogovoru, ki je brezplačen in popolnoma neobvezujoč, lahko pomembno pripomorete k temu, da bolj jasno ocenite prednosti in potenciale tega modela ter ocenite, ali je vaš posel primeren za franšizing. Hkrati se zavedate, kaj je potrebno narediti za vzpostavitev trdnega, odlično delujočega in s tem uspešnega franšiznega sistema ter se izognete (pre)pogostim napakam.
Predstavitev posameznih storitev po strokovnih področjih
ANALIZA POTENCIALA za vzpostavitev franšiznega sistema
- Analiza panoge – konkurence, tržnih potencialov, trendov ponudbe in povpraševanja
- Analiza podjetja z vidika primernosti za vzpostavitev franšiznega sistema
OBLIKOVANJE in VZPOSTAVITEV franšiznega sistema
- Strategija vzpostavitve franšiznega sistema
- Strateško in finančno planiranje
- Marketinška in prodajna strategija
- Pravna dokumentacija:
- Franšizna predpogodba
- Franšizna pogodba
- NDA (Pogodba o varovanju poslovnih skrivnosti)
- Franšizni operacijski priročnik
- Registracija blagovne znamke, patenta, domene in zaščita drugih oblik intelektualne lastnine
- Strategije oblikovanja, razvoja in upravljanja blagovne znamke
MARKETINŠKA PODPORA prodaji franšiznega sistema
- Franšizna ponudba
- PPT (Power Point) predstavitev franšizne ponudbe
- Prodajni DVD
- Franšizne prodajne brošure
- Spletna stran
- Izdelava spletne strani
- SEO (Search Engine Optimization)
- Spletno oglaševanje (Google, Najdi.si ipd.)
- E-mail marketing akcije
- E-brošura
- E-članki
- Celostna grafična podoba
INFORMACIJSKE tehnologije
- Franchise Reporting (spletna aplikacija namenjena poročanju franšizijev)
- Franchise Server (elektronska pošta, eCRM, datotečni strežnik)
- Intranet
COACHING
- Usposabljanje prodajalcev franšiznega sistema
- Spremljanje in nadzor nad razvojem franšiznega sistema
- Svetovanje pri vodenju in upravljanju franšiznega sistema
- Strateške delavnice (brainstorming)
- Prezentacije in poslovna pogajanja
Posvetovanje vam lahko bistveno pripomore:
- da boste lahko bolj jasno ocenili prednosti in potenciale franšiznega sistema,
- da boste ocenili, ali je vaš posel primeren za franšizing,
- da se boste zavedali, kaj je potrebno za vzpostavitev trdnega, odlično delujočega in s tem uspešnega franšiznega sistema,
- da se izognete (pre)pogostim napakam.
Vljudno vas vabimo, da nas kontaktirate na info@franadria.si oziroma na telefonske številke: +386 1 564 23 06 ali +386 41 726 564 (Dušan Žerak) ali izpolnite spodnji obrazec: