»Zdravje stopal je eno izmed ključnih faktorjev, ki pripomorejo h kakovosti našega življenja.« To izjavo bi potrdil prav vsak, ki se je kdaj koli soočal z bolečim vraščanjem nohtov, glivično okužbo nohta, trdo kožo na peti, kurjimi očesi in deformiranimi nohti zaradi poškodbe ali napake pri kirurškem posegu. Centri medicinske pedikure An.nika so centri z visoko dodano vrednostjo, saj svoje stranke obravnavajo celostno, ne rešujejo le trenutne problematike stopala, temveč svetujejo kaj lahko stranka dela drugače, da se izogne ponovitvi problema. Specializirani so predvsem na področju reševanja vraščenega nohta z namestitvijo medicinske VHO sponke, gre za nemški patent, za katerega imajo na področju Slovenije in Bosne in Hercegovine tudi ekskluzivno zastopstvo.
Zgodovina
An.nika je vodilno podjetje na področju medicinske pedikure v Sloveniji. Z najsodobnejšim centrom, dolgoletnimi izkušnjami in strokovnostjo upravičujejo zaupanje tako zdravnikov kot strank. Odlikujejo jih strokovnost, močna ekipa, lastna metoda, prilagodljivost in celostna obravnava, solidarnost in izkušnje.
Vida Ozis, začetnica in vodja centra An.nika je strokovnjakinja na področju reševanja vraščenega nohta z medicinsko VHO sponko in edina v državi, ki omogoča zdravljenje s to revolucionarno metodo. Nenehno izobraževanje v tujini ji zagotavlja uspešnost pri delu, saj najde rešitev še za tabo zapleten primer. Dokaz za to so zadovoljne stranke, ki prihajajo v center An.nika iz cele Slovenije.
Produkti in storitve
Temelj njihove dejavnosti sta medicinska pedikura in zdravljenje vraščanja nohtov z VHO medicinsko sponko, vendar dajejo tudi velik poudarek na njihovi ponudbi izdelkov za nego nog in prehranskih dopolnil, s katerimi še dodatno pomagajo strankam pri njihovi problematiki stopala in počutju.
- Reševanje vraščenega nohta z namestitvijo VHO sponke
- Medicinska pedikura
- Klasična pedikura
- Glivična obolenja nohtov
- Diabetično stopalo
- Nohtna protetika
- Zamrzovanje bradavic
- Lapiziranje bradavic
- Kurje oko
- Otiski
Zavedajo se nujnosti nenehnega izobraževanja vodij centrov in njihovih kadrov, zato dvakrat letno prirejajo interna izobraževanja ali pa svoje znanje nadgrajujejo v tujini (Nemčija, Italija, Hrvaška, Avstrija).
Koncept in poslovna strategija
Poslovni model An.nika je preverjen in manj tvegan, njegovi ključni elementi obsegajo:
- blagovno znamko An.nika,
- usposabljanje in prenašanje njihovega znanja na terapevte,
- uvajanje, zagon in podpora poslovanju,
- pomoč pri pridobivanju strank.
Dokaz za uspešnost poslovnega modela An.nika je njihov vodilni položaj v Sloveniji na področju medicinske pedikure in zdravljenje vraščenih nohtov z lastno VHO metodo.
Zakaj izkoristiti to priložnost?
- Ponujajo že uveljavljeno storitev medicinske pedikure, ki uživa prepoznavnost svoje učinkovite in uspešne metode.
- Zagotavljajo stalno podporo matične družbe, pri poslovanju, uvajanju in izvajanju terapij.
- Razvoj storitve ni strošek in skrb franšizojemalcev, ampak franšizodajalca.
- Na konkurenčnem trgu terapij imajo franšizojemalci z metodo An.nika od vsega začetka jasno pozicijo in ugled visoko učinkovite metode, s čimer so bolje zaščiteni pred konkurenco na njihovem območju.
- Franšizojemalci pridobijo celostno znanje, izkušnje, podporne storitve, trženjsko podporo in vse rešitve po sistemu »na ključ«.
- S franšizo An.nika se močno poveča možnost za poslovni uspeh, ker franšizojemalci postanejo del močne ekipe in preizkušene ter dobičkonosne metode izvajanja medicinske pedikure.
Franšiza An.nika
Franšizni partnerji An.nika prejmejo:
- pravico do uporabe blagovne znamke An.nika,
- poglobljen program usposabljanja, za uspešen zagon poslovanja in podporo pri uspešnem poslovanju za naziv terapevta (I, II in III),
- potrebno programsko opremo za učinkovito poslovanje,
- pomoč pri pridobivanju novih strank,
- pravico do izvajanja metode An.nika,
- »know-how« in pravico do poslovnega sistema An.nika-s katerim bodo franšizojemalci na trg terapij vstopili hitro, učinkovito in uspešno ali pa že obstoječ posel na tem področju naredili stabilnejši in uspešnejši,
- operativni priročnik z natančno razdelanimi procesi in terapijami,
- zagonski podporni paket,
- stalna podpora pri nasvetih za terapije, pri poslovanju, trženju in prodaji storitev.
Kakšen je popoln franšitni partner An.nika?
- oseba, ki si želi samostojne podjetniške poti, ob podpori izkušenega podjetnika,
- oseba, ki daje na prvo mesto vrhunsko opravljanje terapij in v ospredje postavlja stranko,
- je ambiciozen in z visokimi cilji,
- čustveno inteligenten, srčen in pristen,
- komunikativen,
- strokoven na svojem področju,
- ima odlične komunikacijske sposobnosti,
- sposobnost biti vodja.
Spletna stran: www.annika.si
Informacije
Država izvora |
Slovenija |
| Leto ustanovitve podjetja | 2007 |
| Prisotnost v državah | Slovenija |
| Število franšiznih enot | 1 |
| Oblike franšiznih dogovorov | direktna franšiza |
| Čas trajanja pogodbe | 6 let, z možnostjo podaljšanja |
| Povprečna investicija na franšizno enoto | 22.000 EUR |
| Mesečni stroški upravljanja (royaliteta) | 500 € |
| Pristojbina za marketing | 70 € |
| Možnost širitve v naslednje države | Slovenija, Hrvaška, Bosna in Hercegovina, Srbija, Črna gora, Kosovo, Severna Makedonija, Albanija |








