_copy1.jpg)
Kaj imajo skupnega najboljša franšizna ponudba v kategoriji sladkarij (QSR Magazine), prvo mesto v kategoriji peciv (Entrepreneur Magazine), deseto mesto v kategoriji restavracij (Future 50, Restaurant Business Magazine) in drugo mesto v kategoriji razvijajočih se konceptov (Restaurant Business Magazine)? Vse pripadajo franšizi Duck Donuts.
Duck Donuts pa s svojimi toplimi, okusnimi in po naročilu narejenimi krofi, ni prepričal samo poslovne strokovnjake, ampak tudi goste. Povpraševanje po njihovih izdelkih je spodbudilo lastnike, da svoje enote razširijo po svetu in tako omogočijo svetovni populaciji dostop do njihovih okroglih mojstrovin.
O nastanku zgodbe Duck Donuts
Leta 2006 je Russ DiGilio, ustanovitelj in izvršni direktor podjetja Duck Donuts, odkril pomanjkanje ponudnikov toplih, okusnih krofov po naročilu. Odločil se je rešiti ta problem in odprl prvo enoto Duck Donuts.
Do leta 2011 se je Duck Donuts razširil na štiri dodatne lokacije in njihov posel je bil tako uspešen, da je prišlo do številnih povpraševanj po njihovi franšizi. Prva franšiza se je odprla v Williamsburgu v Virginiji leta 2013, sedaj pa je odprtih 97 franšiznih lokacij v 19 zveznih državah Amerike. Mednarodno ima Duck Donuts odprto eno lokacijo v Dubaju in podpisani franšizni licenci v Avstraliji in Saudovi Arabiji.
Duck Donuts ponudba
Franšiza Duck Donuts ponuja tople, okusne krofe, ki so narejeni po naročilu. Posamezniki lahko izbirajo med različnimi prelivi, posipi in polivkami, ki obsegajo tako običajne (npr. čokoladni preliv) kot nenavadne okuse (npr. preliv iz javorjevega sirupa in posip slanine). Okusi krofov se prilagajajo lokalnim okusom, prav tako pa redno ustvarjajo tudi sezonske različice. Z osredotočenostjo na produktne inovacije in trenutne trende so v svojo ponudbo vključili tudi veganske krofe in »tortne« krofe.
Pomemben element njihovega koncepta je ustvarjanje družinam prijaznih enot. Le te ponujajo razgledne površine, kjer lahko otroci (in odrasli) opazujejo, kako se pečejo in ustvarjajo njihovi krofi – vse od ustvarjanja mase pa do nanosov posipa.
Osnovno ponudbo krofov dopolnjujejo tudi različne vrste kav, sendviči iz krofov, sladoledne kupe in mlečni napitki. Njihove produkte pa je mogoče naročiti tudi za različne priložnosti, v obliki »cateringa«.
Pred pandemijo je Duck Donuts lansiral tudi svoj prvi sistem zvestobe, ki temelji na zbiranju točk (Duck Donuts Rewards). Gostje lahko z njihovo aplikacijo naročijo vnaprej in preskočijo vrsto ali v enoti plačajo kar z aplikacijo. Kupci zaslužijo pet točk za vsak porabljeni dolar, kar odklene sladke nagrade, npr. brezplačne krofe in kavo.
Koncept, vrednote in formula uspeha
Osnovni koncept te franšizne enote je ponujanje svežih, po naročilu narejenih krofov, ki so postreženi v prijetnih, domačih enotah. Duck Donuts omogoča različne zasnove franšiznih enot, ki ustrezajo različnim scenarijem. Njihove lokacije so predvsem v nakupovalnih centrih in okolici šol, univerz, medicinskih centrov … pojavljajo pa se tudi na »netradicionalnih« lokacijah in tovornjakih s hrano.
Njihove vrednote:
- Radost: Njihova strast je ustvarjati srečne stranke z edinstveno izkušnjo, odlično storitvijo in superiornim produktom.
- Družina: Poudarjajo sprejemajočo, družinam prijazno kulturo, ki omogoča porabnikom, da ustvarjajo svoje spomine in tradicijo.
- Inovacije: Zavzemajo se za odličnost njihove strategije rasti in razvoja novih izdelkov, da zagotovijo relevantnost blagovne znamke in zadovoljevanje potreb njihovih strank.
- Transparentnost: Njihov odprti pristop k pripravi krofov, se prenese in kaže tudi na spoštljivem, poštenem in odzivnem odnosu do njihovih strank.
- Konsistentnost: Zavzemajo se za doseganje standardov, ki so jih postavili z željo po zagotavljanju konsistentnega produkta in izkušnje na vseh njihovih lokacijah.
- Skupnost: Verjamejo v vključevanje v lokalne skupnosti, katerim želijo biti v podporo in vračati tistim, ki to potrebujejo.
Duck Donuts močno vlaga v tehnologijo, da bi svojim franšizojemalcem zagotovil najboljše platforme in dostavil nemoteno ter priročno uporabniško izkušnjo.
Kakšno podporo nudi Duck Donuts, kaj vključuje franšizna licenca?
Partnerji Duck Donuts bodo prejeli:
- Pravico do uporabe blagovne znamke Duck Donuts (ime in znak).
- Ekskluzivne ozemeljske pravice za franšizno enoto.
- Know-how in pravico do uporabe poslovnega modela Duck Donuts.
- Operativni priročnik z natančno razdelanimi procesi (ki natančno pojasnijo vsa področja poslovanja – od receptur, vodenja franšize do marketinga).
- Podporo pri izboru in zagonu lokacije ter dostop do opreme.
- Poglobljeno in celostno izobraževanje ter usposabljanje.
- Pomoč pri trženju.
Kakšen je popoln franšizni partner Duck Donuts?
- Podjetnik, ki išče stalno službo.
- Posameznik, ki je spreten, ima zagon in voljo do uspeha.
- Nekdo, ki ima izkušnje v managementu in/ali delu s hrano.
- Posameznik, ki je navdušen nad blagovno znamko, pozna to področje in želi biti samostojen podjetnik s podporo franšize.
Spletna stran: www.duckdonuts.com
Informacije
Država izvora |
Združene države Amerike (Severna Karolina) |
Leto ustanovitve podjetja | 2006 (franšiza od leta 2013) |
Prisotnost v državah | Združene države Amerike, Portoriko, nove enote se odpirajo v Avstraliji, Saudovi Arabiji in Združenih arabskih emiratih |
Število franšiznih enot | Več kot 100 enot, od tega je 96 franšiznih enot |
Oblike franšiznih dogovorov | Multi-unit za področje Slovenije in Hrvaške |
Čas trajanja pogodbe | 10 let |
Povprečna investicija na franšizno enoto | |
Mesečni stroški upravljanja (royaliteta) | 5% |
Pristojbina za marketing | 1% |
Možnost širitve v naslednje države |
Slovenija in Hrvaška (skupaj) |