
V svetu kjer se tehnologija stika z vsakim aspektom našega življenja je nujno, da naši otroci postanejo aktivni ustvarjalci tehnologije in ne samo pasivni uporabniki. Tako naj bi bil v bližnji prihodnosti skoraj vsak poklic povezan z računalniki, kodiranje pa postaja osnovna veščina 21. stoletja, ki jo mora poznati vsak otrok. Logiscool se je odločil tlakovati pot do digitalne pismenosti in začel ponujati na zabavi osnovane tečaje ter tabore za kodiranje, namenjene otrokom in najstnikom.
Zgodovina
Logiscool je odprl svoja vrata leta 2014 na Madžarskem in s svojim edinstvenim konceptom postal začetnik tovrstnih izobraževanj v naši regiji. Njegovo delo je navdušilo tako otroke kot starše in po 3 letih delovanja je Logiscool prisoten na več kot 40 lokacijah v 7 državah, skupaj pa je izobraževal že več kot 10.000 učencev. Njegova franšizna mreža hitro in neprestano raste ter se širi naprej po drugih državah, saj ljudje vidijo inovativen pristop in kakovost tega franšiznega modela. Prav tako se zavedajo prihodnosti te panoge, saj je povpraševanje po tovrstnih izobraževanjih vedno večje.
Tečaji in tabori kodiranja
Za izobraževanje otrok je Logiscool ustvaril tečaje in tabore kodiranja. Na tečajih ponuja lastno izobraževalno in zanimivo platformo (Scoolcode), inovativen in dolgoročen kurikulum, univerzitetne študente kot učitelje in navdihujoče okolje na hitro rastočih lokacijah. Tečaji trajajo 1,5 ur na teden in so prilagojeni starosti otrok, zato so razdeljeni na več starostnih skupin: 1-2 razred, 3-5 razred, 6-8 razred 9+ razred. Prav tako ponujajo več vrst tečajev, ki zadostijo različnim potrebam in željam otrok:
- programiranje (kreiranje iger in aplikacij),
- programiranje – Kodu (kreiranje 3D računalniških iger),
- robotika – LEGO (kreiranje in programiranje Lego Mindstorms EV3 robotov),
- robotika mBot (grajenje in programiranje mBot robotov),
- digitalni predstavitveni tečaj (uvodni tečaj za učence prvih razredov).
Tabori za kodiranje običajno potekajo med šolskimi počitnicami in vključujejo tematsko raznolike programe. Ker se Logiscool zaveda potreb otrok je polovica dneva namenjena digitalni pismenosti, polovica pa je rezervirana za zunanje aktivnosti in zabavo.
Koncept in poslovna strategija
Logiscool vsebuje 3 faktorje uspeha:
- Lastna izobraževalna platforma, ki povezuje vizualno kodiranje (za mlajše) s tekstovnim programiranjem (za najstnike) na kreativen in edinstven način, kar platformo naredi izredno prilagodljivo glede na starost ter raven znanja.
- Druženje v fizičnih učilnicah po pouku in v taborih, kjer se lahko otroci srečujejo, sodelujejo in tekmujejo.
- Izobraževanje, ki temelji na zabavi, saj lahko otroci uporabijo svojo kreativnost, posredno pa se naučijo vseh pomembnih principov računalniškega kodiranja in nov način logičnega razmišljanja.
Poleg 3 faktorjev uspeha Logiscool poudarja tudi 3 elemente za uspešen franšizen odnos: odličen koncept, dobra lokacija/teritorij in odličen franšizen partner. Ker ima Logiscool večplasten franšizen paket, ki je pokazal donosnost franšizne naložbe že po 2,3 letih, izredno zadovoljstvo staršev in učencev ter hitro rastočo franšizno mrežo, je njihov odličen koncept že dokazan. Prav tako se Logiscool iskanja novih lokacij in teritorijev loti z veliko resnostjo, zato s predhodno analizo zmanjša tveganje zaradi možnih teritorialnih razlik. Pri vzpostavitvi franšiznega partnerstva pa ima Logiscool določene zahteve in pričakovanja, ki jim pomaga pri iskanju prave osebe.
Kakšen je popoln partner Logiscool-a?
- Je predan odličnosti, konsistentnosti in neprestanem, pozitivnem komuniciranju s svojimi učenci. Je zmožen pridobiti učence in z njimi, njihovimi starši ter šolami v okolici ustvariti kvaliteten ter močan odnos.
- Je ponosen na Logiscool franšizni koncept.
- Ima strast do dela, zanima ga in je predan digitalnem izobraževanju. Prav tako pa razume vpliv, ki ga ima učenje kodiranja na prihodnost otrok in najstnikov.
- Je motiviran in želi zaslužiti.
- Ima izkušnje z delom v majhnih podjetjih, ima občutek za posel in zna zagotoviti dobro storitev za kupce.
- Ima dobre medčloveške veščine, vodstvene sposobnosti in zmožnost motiviranja drugih.
-
IT izkušnje ali veščine niso potrebne.
Franšiza Logiscool
Logiscool svojim franšiznim partnerjem ponuja popoln franšizni sistem:
- Pravico do uporabe Logiscool znamke, korporativne identitete, izobraževalnega koncepta in dokazanega »know-how«.
- Podrobni operativni priročnik, administrativne in finančne regulacije ter procedure.
- Teritorialno ali ozemeljsko ekskluzivnost.
- Dostop do izobraževalne platforme (Scoolcode) in CRM sistema.
- Modern, modularni kurikulum za tečaje in tabore, ki se neprestano nadgrajuje in obnavlja s strani Logiscool R&D skupine.
- Treningi in podora: začetni (kurikulum, platforme, prodaja, HR, marketing, PR) in nadaljnji treningi za franšizne partnerje ter trenerje, neprestana podpora (po telefonu, e-mailu ipd.), centralna marketinška podpora, ki vključuje kreativno planiranje in strateško pomoč pri lokalnih marketinških kampanjah.
- Logiscool IT storitve (e-mail, spletna stran, shranjevanje podatkov ipd.).
-
Tehnična podpora: online, neprestana podporna klepetalnica (chat) vgrajena v Scoolcode platformo, e-mail podpora (spletna stran, Scoolcode, CRM, izobraževanje in vsebina), dejstva in dokumentacija za pomoč.
Zakaj izkoristiti to priložnost?
- Ker je bilo leta 2015 ustvarjenih 7 milijonov novih služb, ki zahtevajo veščine kodiranja.
- Ker nove programerske službe v povprečju rastejo 12 % hitreje kot pa ostale službe na trgu.
- Ker programerji ne potrebujejo diplome iz računalništva.
- Ker naj bi discipline, ki so povezane s tehnologijo, zaobjemale 60 % vseh pričakovanih služb v STEM-u (science – znanost, technology – tehnologija, engineering – inženirstvo, math – matematika).
-
Ker kljub potrebi po tem znanju večina šol ne uči kodiranja.
Spletna stran: https://www.logiscool.com/en
Informacije
Država izvora | Madžarska |
Leto ustanovitve podjetja | 2014 |
Prisotnost v državah | Madžarska, Avstrija, Češka, Švica, Slovaška, Hrvaška, Kuvajt |
Število franšiznih enot | več kot 40 enot |
Oblike franšiznih dogovorov | master in direktna franšiza |
Čas trajanja pogodbe | 5 let |
Povprečna investicija na franšizno enoto | 30.000 – 35.000 € |
Mesečni stroški upravljanja (royaliteta) | 15 % |
Možnost širitve v naslednje države | Slovenija, Hrvaška, Bosna in Hercegovina, Srbija, Črna gora, Kosovo, Makedonija, Albanija |