Norma je prva slovenska franšiza na področju maloprodaje bio hrane in je več kot zgolj prodajalna z bio hrano – je ambasadorka zdravega načina življenja.
Ime Norma je sinonim za odlično izbiro in kakovost bio prehrambenih izdelkov ter prijetno nakupno doživetje. Z večletnimi lastnimi izkušnjami na področju maloprodajnega managementa in s sodelovanjem z najbolj izkušenimi poslovnimi partnerji v panogi bodočemu franšiziju dajemo odlično popotnico za uspešen začetek ter dolgoročni razvoj.
TRENDI
Staranje prebivalstva
Slovensko prebivalstvo se tako kot večina prebivalstva v razvitem zahodnem svetu stara. Po podatkih slovenskega statističnega urada je bila leta 2010 povprečna dosežena starost v Sloveniji 75 let, leta 2020 se pričakuje povprečna dosežena starost v višini 80 let.
Naraščajoči stroški zdravljenja
Vse višji stroški zdravljenja in pogosta neučinkovitost predpisanih zdravil prebivalstvo sili v razmišljanje o bolj zdravem preventivnem življenjskem slogu, tako na področju prehranskih navad kot na področju gibanja.
Vse bolj ozaveščeni potrošniki
Vse več ljudi si želi dlje časa zdravo živeti in zahteva oskrbo z zdravo hrano in zdravimi prehrambenimi dodatki. Zavest ljudi po boljšem zdravju in počutju je povzročila, da ima zdravstvena preventiva vse večjo vlogo v razmišljanju in v nakupnem vedenju potrošnikov.
Povpraševanje narašča kljub gospodarski krizi
Vrednost slovenskega trga ekoloških izdelkov je trenutno ocenjena na približno 40 milijonov evrov. Po dosedanjih izkušnjah se pričakuje 15% letna rast. Povpraševanje slovenskih porabnikov po eko živilih narašča kljub gospodarski krizi. Njihova starostna struktura je ugodna, saj je med potrošniki bio živil veliko mlajših in mladih družin z otroci.
![]()
KAJ JE BIO HRANA
Ekološko (eko), biološko (bio) ali organsko so poimenovanja za ekološko pridelana pridelke in proizvode in imajo pri določanju kakovosti hrane enak pomen.
Pojmi imajo zakonsko regulirano ozadje in pomenijo, da so pridelki pridelani in predelani po smernicah ekološkega kmetijstva in so nedvoumno bio kakovosti. Številni ostali pojmi v današnji praksi potrošniku žal ne zagotavljajo nikakršne garancije za najvišjo kakovost in varnost hrane.
Certificirano ekološko pridelano hrano med drugim odlikujejo naslednja dejstva:
- 100% brez gensko spremenjenih organizmov.
- Brez uporabe konzervansov in ojačevalcev okusa.
- Brez umetnih arom in emulgatorjev.
- Vzgoja rastlin brez fitofarmacevtskih sredstev.
- Kolobarjenje rastlin in premišljeno sosedstvo med vrstami rastlin.
- Pobiranje škodljivcev in vzpodbujanje naseljevanja koristnih žuželk.
- Spoštljiv odnos do živali.
- Živinoreja brez antibiotikov in hormonov.
- Boljši okus hrane.
- Trajnostni razvoj planeta.
KAJ PRODAJA NORMA
Bio prodajalna Norma nudi izdelke, ki jih potrebujejo posamezniki in družine za vse obroke skozi ves dan ter tudi druge izdelke dnevne potrošnje v gospodinjstvu. Sveži kruh, sveže sadje in zelenjava ter mlečni in zamrznjeni izdelki tvorijo temelj ponudbe. Ostali pakirani prehrambeni izdelki, naravna kozmetika in ekološka čistila ter povsem praktični predmeti za gospodinjstvo zaokrožujejo asortiman in tako potrošnik na enem mestu zadovolji tako rekoč vse potrebe.
![]()
KAJ VKLJUČUJE NAKUP NORMA FRANŠIZE?
1. Analizo lokacije in podporo pri pogajanju za primerno lokacijo.
2. Teritorialno ekskluzivnost.
3. 100% asistenco pri trgovinskem dizjanu ter trgovinskem načrtu.
4. Dostop do najsodobnejše in optimalne trgovinske opreme.
5. Uporabo imena in znamke ter logotipa Norma.
6. Svetovanje o asortimanu.
7. Permanentni razvoj asortimana.
8. Skupno profesionalno oglaševanje in promocijo.
9. Normino kartico zdravih ugodnosti – inovativen lojalnosti program.
10. Strukturiran marketinški načrt na lokalni in širši ravni.
11. Dostop do preizkušene in kakovostno razvite programske opreme.
12. Celotno trgovinsko podatkovno bazo
13. Boljše nabavne pogoje in promocijske aktivnosti dobaviteljev.
14. Izobraževanje in predotvoritvene marketinške aktivnosti.
15. Pomoč v praksi (poteka v obliki svetovalne pomoči preko telefona in e-pošte in v obliki mesečnih posvetovalnih sestankov na lokaciji franšizija).
16. Prodajo blaga pod lastno blagovno znamko (v razvoju).
17. Podporo pri izdelavi poslovnega ter investicijskega načrta.
18. Redna srečanja.
19. Preverjen in učinkovit vstop v rastoči trg skrbi za zdrav življenjski slog.
20. Dolgoročno eksistenčno rešitev.
PREDNOSTI NORMINE FRANŠIZE
Normina franšiza vam omogoča delati zase, vendar pri tem niste sami! Že od začetka sodelovanja koristite vse pozitivne izkušnje in znanje, ki so Normo naredili uspešno.
Ponujajo vam uspešen poslovni model, ki nudi več kot običajni slovenski trgovinski franšizni poslovni modeli, ter vključuje naslednje prednosti:
1. Poslovni sistem, ki je visoko v trendu.
2. Uspešen in preizkušen poslovni model.
3. Zaradi ekonomije obsega pri nabavi dosegate nižje cene.
4. Prepoznaven skupni marketing.
5. Dobrodošla vsestranska podpora v panogi, ki je sicer zelo delovno intenzivna.
6. Poslujemo po načelih poslovne odličnosti in skladno z evropskim kodeksom etike za franšizing, pri tem pa sodelujmo z najbolj uveljavljeno specializirano svetovalno hišo v regiji.
7. Možnost prilagajanja ponudbe značilnostim lokalnega trga.
Če ste poslovnež začetnik ali prihajate iz povsem druge panoge – ali pa tudi, če imate že obstoječo lastno trgovino z zdravo hrano in želite izkoristiti prednosti, ki jih bo prinašal večji in uspešen poslovni sistem – v vseh primerih je izbira Normine franšize odlična izbira.
Informacije
| Država izvora | Slovenija |
| Leto ustanovitve podjetja | 2007 |
| Prisotnost v državah | Slovenija |
| Število franšiznih enot | 1 lastna enota |
| Oblike franšiznih dogovorov | Direktna franšizna enota |
| Čas trajanja pogodbe | 10 let |
| Povprečna investicija na franšizno enoto v € |
Od 80m2 – 120m2 je investicija 40.000 € (odvisno od opremljenosti in velikosti prostora). Možnost financiranja! |
| Mesečni stroški upravljanja (royaliteta) | Da. 5% ali minimalno 500€ |
| Možnost širitve v naslednje države | Slovenija, Hrvaška, Avstrija |








