.jpg)
Picerija Paradajz deluje v rastočem segmentu hitre prehrane, kjer po trendu rasti in priljubljenosti že dolgo časa kraljuje prav pica. Trg ne glede na nestabilne gospodarske razmere in težko ekonomsko situacijo ostaja stabilen in zelo perspektiven. Pice po vsem svetu ostajajo top izbira, zaradi ugodnosti, priročnosti in všečnega okusa – tudi v Sloveniji. Ob tem nadpovprečno raste dostava na dom – še dodatno v luči spremenjenih COVID-19 razmer.
Paradajz ne konkurira velikim in uveljavljenim picerijam, temveč tržno priložnost iščejo tam, kjer ljudje cenijo kakovost, zanesljivost, predanost in dobro razmerje med ceno in kakovostjo. Manjši in večji kraji po Sloveniji.
Koncept in poslovna strategija
Model temelji na dostavi na dom. Zato ne potrebujete drage in premium lokacije. Dovolj je majhen poslovni prostor oziroma kuhinja, kjer srce predstavlja krušna peč. Večinoma prav dostava na dom pomeni potencialen, a ne najbolj donosen del, medtem ko so v Paradajzu optimizirali procese in dodelali dostavo, tako da zagotavljamo točnost, odzivnost, kakovost in profesionalnost, kar dela model uspešnega, tako z vidika obsega kot donosa.
Franšiza Paradajz poveča vaše možnosti za poslovni uspeh, ker ste del uspešne ekipe ter preizkušenega poslovnega modela. Na konkurenčnem trgu ste tako bolje zaščiteni pred neposredno konkurenco na vašem območju.
Ključni aduti picerije Paradajz
- PEKA V KRUŠNI PEČI: V Paradajzu so krušne peči srce posla. Zagotavljajo vrhunsko pečeno pico, hrustljavo, okusno in enakomerno pečeno.
- SVEŽE IN KAKOVOSTNE SESTAVINE: Lokalno dobavljene sestavine, vedno sveže dobavljene in pripravljene.
- MANJ KONZERVANSOV IN ADITIVOV: S tem so pice bolj zdrave in okusne – razlika, ki jo ljudje občutijo.
- DOSTAVA NA DOM: Hitra, zanesljiva, profesionalna in prijazna – s pico, ki ohrani najboljše okuse.
- POSLUH ZA GOSTE: Obljuba je Paradajz – picerija s posluhom. Prijazna in hitra postrežba ter prizadevanje za najboljšo ponudbo. Tudi za goste, ki imajo razne prehranske intolerance ali diete – tako so v ponudbi tudi pice iz testa brez glutena, sir brez laktoze, pice za vegane.
Kakšno podporo nudi Paradajz, kaj vključuje franšizna licenca?
Franšizni partnerji Paradajz prejmejo:
- Pravico do uporabe blagovne znamke Paradajz (ime in znak).
- Ekskluzivne ozemeljske pravice za franšizno enoto.
- Know-how in pravico do uporabe poslovnega modela Paradajz.
- Operativni priročnik z natančno razdelanimi procesi (ki natančno pojasnijo vsa področja poslovanja – od receptur, dostave, vodenja franšize do marketinga).
- Podporo pri izboru in zagonu lokacije ter dostop do opreme.
- Poglobljeno in celostno izobraževanje in usposabljanje – tako za vodjo kot za picopeka. Usposabljanje poteka na eni od Paradajz lastnih lokacij (Slovenske Konjice ali Slovenska Bistrica).
- Vse recepture (s franšizo dobite v času trajanja pogodbe vse nove recepture in druge novosti, ki jih Paradajz uvaja – njihova ekipa stalno preverja in analizira, kaj imajo gostje najraje, sledijo tudi trendom in stalno uvajajo novosti).
- Dostop do dobavnih verig, za preprostejšo in ugodnejšo dobavo.
- Prisotnost na spletni strani www.picerijaparadajz.si in vključitev vaše lokacije v komunikacijah znamke Paradajz in na družbenih omrežjih.
Koliko stane Paradajz licenca in koliko je celotna investicija?
Vložek v franšizno licenco (s katero dobite vse zgoraj navedene elemente) je 5.000 EUR (neto, brez DDV). V to ceno ni vštet nakup opreme ter nakup ali najem prostora. Investicija je odvisna od lokacije (koliko morate vložiti v temeljno ureditev prostora), medtem ko je strošek opreme precej fiksen (okvirna cena krušne peči, ki je največji strošek, je 15.000 EUR).
Ali gre zgolj za dostavo ali pa je mogoče poleg dostave ponuditi tudi gostinski lokal?
Tovrsten model je seveda možen. V piceriji Paradajz imajo trenutno na svojih dveh lokacijah tudi gostinski lokal – torej možnost, da gostje naročijo in pojedo jedi v lokalu. Franšizni model so razvili na temeljih dostave, ker zahteva manj vložkov v prostor, ljudi in je preprostejši za vodenje. Na osnovi svojih izkušenj so optimizirali dobavne in dostavne procese, ki z vidika procesov vodijo v hitrejšo, zanesljivejšo in učinkovitejšo dostavo, s finančnega vidika pa prinašajo boljše rezultate. Z manj vložka, manj ljudmi torej do dobrih rezultatov.
Kakšne kvalitete iščete pri kupcu franšize?
Iščemo predane posameznike, ki so strastni in brezkompromisno predani kakovosti. Ljudi, ki želijo delati zase, ki pa cenijo dodelan sistem dela in se zavedajo, da je pripadnost franšizi lahko uspešnejša zgodba.
Spletna stran: www.picerijaparadajz.si
Informacije
Država izvora |
Slovenija |
Leto ustanovitve podjetja | 1991 |
Prisotnost v državah | Slovenija |
Število franšiznih enot | 2 lastni enoti (piceriji) |
Oblike franšiznih dogovorov | direktna franšiza |
Čas trajanja pogodbe | 5 let, z možnostjo podaljšanja |
Povprečna investicija na franšizno enoto | 5.000 EUR franšizna licenca, strošek krušne peči, ki je največji strošek, je 15.000 EUR |
Mesečni stroški upravljanja (royaliteta) | 6% |
Pristojbina za marketing | 1% |
Možnost širitve v naslednje države | Slovenija, Hrvaška, Bosna in Hercegovina, Srbija, Črna gora, Kosovo, Severna Makedonija, Albanija |