
Čas, ki ga preživimo v službi, predstavlja velik del našega življenja, zato je zelo pomembno, kako ga preživimo. Rahmqvist je franšizno podjetje, ki se zaveda pomena srečnega in zdravega delovnega mesta, zato se njihov koncept osredotoča na vse, kar je povezano z delovnim okolje, pisarniškim materialom in njihovo učinkovito uporabo. V 65 letih delovanja so obiskali milijone delovnih mest in pomagali kupcem, da so imeli srečnejše, učinkovitejše in trajnostne delovne dni. To jim je uspelo z oblikovanjem unikatnih rešitev, ki so ustvarjene z upoštevanjem kupčevih želja in potreb, in z uporabo Rahmqvist produktov.
Zgodovina
Rahmqvist podjetje je bilo ustanovljeno leta 1953 kot majhno podjetje za oskrbo pisarn. Že takrat je podjetje oblikovalo svojo osnovno idejo, ki temelji na dobrem poznavanju vsakega posameznega kupca in oblikovanju personaliziranih rešitev. Podjetje že od svojih začetkov skrbi za trajnost. Svojo prvo okoljsko politiko so oblikovali leta 1983 in bili prvi na Švedskem, ki so dobili ISO certifikat za okolje ISO 14001 in za kakovost ISO 9001. Rahmqvist je danes prisoten na Švedskem, Norveškem, Danskem, Finskem, v Nemčiji, Švici, Avstriji, Veliki Britaniji, Estoniji in Latviji. Poleg pisarn pa so preko distributerjev in prodajnih kanalov prisotni tudi v Hong Kongu, Rusiji, na Kitajskem, Poljskem, v Litvi, Južni Afriki in Dubaju. Do sedaj so obiskali več kot 4 700 000 delovnih mest, imeli več kot 400 000 kupcev in prejeli 98% zadovoljstvo svojih uporabnikov.
Produkti in storitve
Da bi Rahmqvist oblikoval unikatne rešitve, ki temeljijo na potrebah in izzivih resničnih kupcev, ima oblikovan 5-stopenjski proces za stranke:
1. Obisk enega izmed Rahmqvist-ovih informacijskih strokovnjakov.
2. Analiza delovnega mesta in potreb s strani strokovnjaka.
3. Ustvarjena prilagojena rešitev, ki temelji na podlagi kupčevega vložka in strokovnega znanja.
4. Pomoč pri izobraževanju in namestitvi rešitve (za njeno optimizirano delovanje).
5. Osebna podpora in neprenehno spremljanje s strani strokovnjaka.
Rahmqvist je franšizno podjetje z neodvisnimi blagovnimi znamkami, ki se fokusirajo na ustvarjanje bolj zabavnih, učinkovitih in trajnostnih delovnih mest. Te blagovne znamke so: Businesscare, Rahmqvist Avico, Scander, Rahmqvist Serama, Vidamic Ergonomics, Rahmqvist Delectum, Larcona in Colorona. Vse izdelke teh blagovnih znamk razvija in oblikuje osebje podjetja Rahmqvist, produkti pa so strokovno pregledani, pri čemer so izključeni tisti, ki ne ustrezajo njihovim standardom kakovosti in varstva okolja. Rezultat so zelo inovativni predmeti z izrednimi lastnostmi, ki ljudem ne le olajšajo delo, temveč jim vsak dan prinesejo veselje in užitek.
Koncept in poslovna strategija
Rahmqvist ima zelo stabilen poslovnih model, ki se ni spremenil že od njihove ustanovitve. Njihov model omogoča hitre inovacije in spreminjanje ter ustvarjanje novih načinov delovanja. Sami menijo, da imajo energijo start up podjetja, ki se povezuje z močno dediščino zrelega podjetja. Pomemben del podjetja so strokovnjaki, saj so mnenja, da lahko le ti kupcem zagotavljajo resnično vrednost. Rahmqvist prenaša znanje s pomočjo Rahmqvist fakultete (»Rahmqvist college«), ki posreduje strokovno znanje in oblikuje strokovnjake.
Franšizni koncept Rahmqvist je zelo odporen na recesijo, saj ni odvisen od večjih pogodb ali večjih kupcev, kar pomeni, da je njegovo tveganje zelo razpršeno.
Franšiza Rahmqvist-a
Partnerji Rahmqvist-a bodo prejeli:
- Ekskluzivni teritorij.
- Poslovni model, pravico do uporabe blagovne znamke in »know-how«.
- Akumulirane izkušnje Rahmqvist skupine.
- CRM (Customer Relationship Management) sistem in sistem naročanja.
- Edinstveno ponudbo izdelkov.
- Usposabljanje in neprestano podporo.
- Pomoč pri tržnih orodjih, znamčenju in odnosih z javnostmi.
- Spletno stran, ki ustvarja potencialne stranke.
Kdo je idealen partner Rahmqvist-a?
- Posameznik, ki ga veseli delo z ljudmi.
- Nekdo, ki želi ustvarjati kreativne rešitve.
- Za posameznike, ki iščejo možnost razgibanega dela.
- Nekdo z močno finančno podporo.
- Nekdo, ki ima močno željo ustvariti svoj posel in je sam sposoben voditi franšizno enoto.
-
Posameznik, ki je sposoben prodajalec.
Spletna stran: www.rahmqvist.com
Informacije
Država izvora |
Švedska |
Leto ustanovitve podjetja | 1953 |
Prisotnost v državah | Švedska, Norveška, Danska, Finska, Nemčija, Švica, Avstrija, Združeno kraljestvo, Estonija, Latvija, Litva, Hong Kong, Rusija, Kitajska, Poljska, Južna Afrika, Dubaj |
Število franšiznih enot | 5 |
Oblike franšiznih dogovorov | področna franšiza |
Čas trajanja pogodbe | 5 let |
Povprečna investicija na franšizno enoto | 100 000 EUR - 200 000 EUR |
Mesečni stroški upravljanja (royaliteta) | 7,5 % |
Pristojbina za marketing | 0,5 % |
Možnost širitve v naslednje države | Slovenija, Srbija, Hrvaška |