
Posameznik se v življenju sooča s številnimi izziv. Le ti pa se lahko zdijo še večji, če so z njimi povezani predsodki in tabuji. Eden izmed teh izzivov je inkontinenca – nekontrolirano uhajanje urina in/ali blata – ki lahko prizadene osebe vseh starostnih skupin, vendar je v veliko primerih to težavo mogoče tudi rešiti. O razširjenosti tega problema govori podatek, da ta problem zadane kar od 8 do 10 odstotkov populacije. SimBex je zato usmeril svoje delovanje v ustvarjanje večje odprtosti in svobode govora o inkontinenci, v ustvarjanje terapij, ki so namenjene odpravljanju te težave, ter produktov, ki pomagajo pri lajšanju simptomov. Pri njihovem delovanju jih vodi njihova skrb za sočloveka in ustvarjanje višjega standarda za posameznikove potrebe.
Zgodovina
SimBex je svojo zgodovino začel leta 1992, ko se je lotil svoje poti izobraževanja in zdravljenja inkontinence. Začetna leta svojega delovanja je usmeril v samo raziskovanje tega problema in v izobraževanje zdravnikov ter medicinskega osebja na področju Republike Hrvaške, danes pa je postal več kot samo to. Nastalo je podjetje, ki se celostno ukvarja z izzivi inkontinence – tako z zdravstvenim kot s socialnim vidikom tega problema. Zato je leta 2001 ustvaril Fundacijo SimBex, neprofitno, nevladno organizacijo, ki nudi podporo in pomoč starejšim na področju inkontinence in preležanin, in Medicinske domove, kjer je lahko posameznik v celoti oskrbljen na enem mestu.
Produkti in storitve
Čeprav je inkontinenca srž njihovega poslovanja, pa podjetje ponuja tudi številne druge produkte in storitve, ki omogočajo višjo kvaliteto življenja posameznikov. Le te so razdeljene v več pomembnih sklopov:
- izobraževanje, vaje in izdelki za mame ter otroke,
- izdelki za športnike,
- izobraževanje, vaje in izdelki za zdravje nog ter stopal,
- izobraževanje, vaje in izdelki za inkontinenco,
- izobraževanje, vaje in izdelki za zdravljenje razjed, ki so nastale zaradi pritiska,
- izobraževanje, vaje in izdelki za nego po operaciji ter hišno nego in
- druge storitve.
Proizvodi, ki jih ponujajo so nastali kot spoj moderne tehnologije in uporabe metod, ki spodbujajo trajnostne vire.
Skrb za porabnike se pri SimBexu odraža tudi na njihovih proizvodih. Zato skrbijo, da so njihovi proizvodi visokokakovostni, ne škodujejo okolju in imajo lep design. Dokaz temu so številni prejeti certifikati o ekološki proizvodnji: Nordic Ecolabel, FSC, EMAS, Oeko-Tex; certifikati o kakovostnem vplivu na uporabnika: Astma Allergi Danmark, Dermatologically Tested, Oeko-Tex; certifikat za design: Red dot design award. Leta 2012 so prejeli nagrado Superbrands Croatia's Choice 2012 o splošni kakovosti njihovih produktov pa govori njihov certifikat ISO 9001:2008.
Koncept in poslovna strategija
SimBex je preverjen in zato manj tvegan franšizni poslovni model, kjer se njegova znamka in vse znanje poda po konceptu »na ključ«. Svojim potencialnim partnerjem ponuja SimBex priložnost za samostojno podjetniško pot v industriji, ki se je šele začela razvijati.
Ker je vodilo SimBexa njihov odnos do sočloveka in narave, od sebe in od svojih partnerjev pričakuje, da zasledujejo in si delijo 5 pomembnih vrednot: integriteto, občutek odgovornosti, poštenost, skladnost in transparentnost.
Osnovna smernica njihovega poslovanja temelji na negovanju zaupanja uporabnikov in poslovnih partnerjev ter neizprosnem vztrajanju na vzdrževanju kakovosti proizvodov in ponujenih storitev. To je mogoče zaradi strokovnega, sposobnega in kreativnega kadra ter tehnološki podpori, ki jo ima SimBex. Cilj vsakodnevnega izboljšanja je povečevanje družbene zavesti pri ohranjanju zdravja in preprečevanju težav posameznikov.
Kdo je idealen partner SimBexa?
- Nekdo, ki je sposoben prodajalec.
- Nekdo, ki je navdušen nad blagovno znamko SimBex.
- Nekdo, ki ima visoke standarde za zadovoljevanje posameznikovih potreb.
- Nekdo z obsežno lokalno mrežo, poslovnim znanjem in vodstvenimi izkušnjami.
- Nekdo, ki ima močno željo ustvariti svoj posel in je sam sposoben voditi franšizno enoto.
- Nekdo z močno finančno podporo.
- Nekdo, ki ima občutek za ljudi, zmožnost opazovanja in prepoznavanja človeškega karakterja.
- Nekdo, ki se zna povezati z ljudmi, s poudarkom na socialni in čustveni inteligenci.
- Vodstvene sposobnosti in želja po pomoči drugim je pomembna, izkušnje na zdravstvenem področju pa niso potrebne.
Partnerji SimBexa bodo prejeli:
- Dovoljenje za uporabo SimBex znamke, korporativne identitete in izobraževalnega koncepta,
- dokazan »know-how« in podporo,
- stabilen poslovni sistem, katerega uspeh in funkcionalnost sta bili že dokazani,
- delo z visoko kakovostnimi izdelki in holističnimi znamkami, ki se uporabljajo pri različnih starostnih skupinah,
- platforme za upravljanje (tehnična orodja in pomoč, IT pomoč),
- treninge in podporo (začetno pomoč, korporativni trening, operativni priročnik, pomoč pri trženju, neprestano podporo),
-
teritorialno ali ozemeljsko ekskluzivnost.
Spletna stran: www.simbex.hr
Informacije
Država izvora |
Hrvaška |
Leto ustanovitve podjetja | 1992 |
Prisotnost v državah | Hrvaška, Srbija |
Število franšiznih enot | 1 |
Oblike franšiznih dogovorov | direktna franšiza in področna franšiza |
Čas trajanja pogodbe | 5 let |
Povprečna investicija na franšizno enoto | 15.000 – 20.000 € (odvisno od velikosti prostora) |
Mesečni stroški upravljanja (royaliteta) | 5 % |
Pristojbina za marketing | 1 % |
Pristojbina za Fundacijo SimBex | 0,5 % |
Možnost širitve v naslednje države | Slovenija |