
Pomanjkanje telovadbe, pomanjkanje skupnega časa, tekmovalno in stresno okolje, nakupovalna središča, ki potrebujejo nove zabavne vsebine - vse to so megatrendi, ki trenutno prevladujejo po svetu. Franšiza SuperPark pa s svojim fokusom na zabavi, učenju brez stresa, fitnesu, zdravju, prijateljstvu in druženju ter pozicioniranju franšiznih enot v nakupovalnih centrih popolnoma odgovarja tem trendom.
Franšiza SuperPark ponuja edinstveno zabavno izkušnjo, ki navdušuje in združuje ljudi po vsem svetu - ne glede na njihovo starost ali stopnjo telesne pripravljenosti. Strast do ljudi in njihovega fizičnega, duševnega in socialnega počutja jih vodi, da neprestano razvijajo in inovirajo svoj koncept.
O nastanku zgodbe SuperPark
Superpark je bil ustanovljen leta 2012 na Finskem, kot unikaten koncept notranjega zabaviščnega parka. Podjetje je od takrat hitro raslo, osredotočeni pa so bili predvsem na azijske trge. Danes verigo SuperPark sestavlja 12 parkov na Finskem (3 lastni in 5 licenciranih), na Kitajskem, v Singapurju, Maleziji in Kuvajtu. V načrtu je odpiranje 7 novih enot na Bližnjem vzhodu, prav tako pa v Avstraliji, na Kitajskem, v Mehiki, Braziliji in številnih evropskih državah.
SuperPark ponudba
Koncept SuperParka je edinstven, saj se razlikuje od tradicionalnih zabaviščnih parkov, ki se osredotočajo bodisi na eno dejavnost bodisi na eno ciljno skupino. Ta franšiza ima namreč preplet naslednjih elementov: igrišča, virtualne resničnosti in arkad, parka s samo eno aktivnostjo, tematskega parka.
Arena doživetij: Namenjena je otrokom od 5 do 10 let, vendar lahko v aktivnostih na tem območju uživajo vsi. Dejavnosti vključujejo nagrajeno večnadstropno igrišče, plezalne konstrukcije, telovadnico za malčke (za otroke, mlajše od 5 let) in območje za prosti slog (Kids Freestyle) za otroke.
Arena iger: Namenjena je otrokom od 6 let naprej. Obsega številne vznemirljive dejavnosti, kot so košarka, nogomet, tenis, bejzbol, digitalni “dodgeball”, frizbi golf, hokejske dejavnosti, številne nogometne dejavnosti, doživetja digitalnega parkourja in številne druge aktivnosti. Ta arena je osredotočena na zagotavljanje nepozabnih izkušenj med družinami in prijatelji.
“Freestyle” arena: Namenjena je najstnikom in mladim odraslim. V tej dvorani so dejavnosti, ki vključujejo trampoline, plezalne stene, gimnastične arene ter rolanje in rolkanje. Druge aktivnosti, ki se nahajajo na tem območju so drsanje, plezalne stene, smučanje, AI boks in ninja steza.
Strategija, poslanstvo in vrednote
Franšiza SuperPark se nahaja tam, kjer so ljudje: velika mesta (urbana središča), nakupovalna središča in maloprodajni parki, turistična naselja, centri za zabavo in prosti čas. Zaslužek je mogoč preko vstopnic, restavracij v parku, izdelkov v lastni trgovini in s pomočjo partnerjev.
Njihova strategija temelji na 4 pomembnih elementih:
- Edinstven koncept: Koncept je edinstven na globalni ravni, saj hibridni model parka v zaprtih prostorih omogoča različne dejavnosti (od 30-50 različnih dejavnosti) za vse starosti z izrazitim poudarkom na gibanju.
- Močna znamka: SuperPark gradi globalno blagovno znamko z uporabo obsežnega načrta za rast blagovne znamke.
- Digitalne izkušnje: Uporaba digitalnih aktivnosti, ki še vedno temeljijo na gibanju, omogoča ustvarjanje izkušnje strank izven fizičnega sveta.
- Učna izkušnja: SuperPark z različnimi aktivnostmi, vodenimi lekcijami in vsebinami omogoča večplastno učenje po celotni mreži parkov.
Njihovo poslanstvo je zagotavljati veselje, prijateljstvo in boljše zdravje, pri čemer je obljuba njihove znamke: več z veseljem.
Osnovne vrednote franšize Superpark:
- UDELEŽBA: Brez prisile, njihova edina prošnja je, da se vsi 'poskusijo', zabavati in komunicirati z ljubljenimi.
- DRUŽINSKE INTERAKCIJE: Njihova DNK temelji na ustvarjanju območij za skupno družinsko druženje.
- DOSTOPNOST ZA VSE: Želijo vključiti vse posameznike, tudi tiste, ki imajo manj sreče kot drugi.
- EVROPSKI PRISTOP: So evropsko podjetje z evropskimi vrednotami, ki temeljijo na ravnovesju.
- GLOBALNE INTERAKCIJE: Njihova digitalna platforma povezuje udeležence parkov z vsega sveta.
- ŠIROKA DEMOGRAFSKA PRIVLAČNOST: Njihovi gostje so otroci, mladostniki in odrasli.
- DIGITALNA INOVACIJA: Prekrivanje digitalnega in fizičnega sveta za ustvarjanje razširjenih izkušenj (augmented experiences).
- RADOST TRENUTKA: Telesna aktivnost je temelj njihove platforme.
Kakšno podporo nudi SuperPark, kaj vključuje franšizna licenca?
Partnerji SuperPark bodo prejeli:
- Pravico do uporabe blagovne znamke SuperPark (ime in znak).
- Ekskluzivne ozemeljske pravice za franšizno enoto.
- Know-how in pravico do uporabe poslovnega modela SuperPark.
- Operativni priročnik z natančno razdelanimi procesi (ki natančno pojasnijo vsa področja poslovanja – od vodenja franšize do marketinga).
- Podporo pri izboru in zagonu lokacije ter dostop do opreme.
-
Poglobljeno in celostno izobraževanje ter usposabljanje.
Kakšen je popoln franšizni partner SuperPark?
- Podjetnik, ki išče stalno službo.
- Posameznik, ki je spreten, ima zagon in voljo do uspeha.
- Nekdo, ki ima izkušnje v managementu in/ali delu z otroci ter najstniki.
-
Posameznik, ki je navdušen nad blagovno znamko, pozna to področje in želi biti samostojen podjetnik s podporo franšize.
Spletna stran: www.superparkunited.com
Informacije
Država izvora |
Finska |
Leto ustanovitve podjetja | 2012 |
Prisotnost v državah | Finska, Kitajska, Singapur, Malezija, Kuvajt |
Število franšiznih enot | 9 |
Oblike franšiznih dogovorov | Direktna franšiza |
Čas trajanja pogodbe | 10 + 10 let |
Povprečna investicija na franšizno enoto | 100.000 EUR vstopnih stroškov, od 1.000.000 EUR do 2.000.000 EUR na enoto |
Mesečni stroški upravljanja (royaliteta) | 6 % |
Možnost širitve v naslednje države |
Slovenija, Hrvaška, Srbija, Bosna in Hercegovina |