
Zaradi globalno rastočega trga izobraževanja nudi Tcollege najboljšo strokovno podporo pri inštrukcijah za boljši začetek v poklicni svet in uspešno prihodnost.
Stephen in Rose-Marie Nüesch sta leta 1999 ustanovila prvi švicarski šolski center, imenovan Tcollege International GmbH, ki je bil del blagovne znamke Studienkreis / cercle d'études.
Tcollege je s 50 poslovnimi enotami v obdobju 13-ih let, postalo vodilni šolski center na trgu. S pomočjo njihovih inštrukcij je več kot 10000 učencev uspešno zaključilo šolanje in se s tem boljše pripravilo za vstop v poklicni svet. Tcollege pa je tudi delodajalec saj nudi zaposlitev za več sto mentorjev.
Ker so podrobne raziskave pokazale, da naraščajo potrebe po inštrukcijah kot dopolnilo k osnovnem šolanju, so se leta 2012 odločili, da svoj uspešen poslovni koncept ponudijo na rastočem trgu izobraževanja na mednarodnem trgu v obliki franšiznega modela. Članstvo v International Franchise Association (IFA) zagotavlja stalen pregled nad visoko kakovostjo pouka, ki ga Tcollege nudi.
Nudijo:
Izobraževanje s švicarsko kakovostjo
Franšizni koncept za inštruiranje dijakov ter dodatno izobraževanje je zasnovan tako, da sodeluje skupaj z osnovnim šolanjem in ima poslovno kulturo odprtosti, inovativnosti ter kakovosti razmišljanja.
Paket storitev:
- Vključitev v učinkovit in trden franšizni sistem
- Prijetno in ustvarjalno delovno okolje
- Analiza trga in lokacije
- Poslovni načrt
- Načrtovanje objekta, celotna grafična podoba
- Blagovna znamka - "brand"
- Osnovno usposabljanje
- Nadaljnje usposabljanje
- Stalna pomoč, motivacija in spremljanje dela
- Partnerski sestanki, primerjava z drugimi podjetji - "benchmark"
- Redni obiski predstavnikov iz sedeža podjetja
- Podroben priročnik, "know-how" dokumentacija
- Podporo pri marketingu ter odnosi z javnostmi
- Promocijski načrti
Učinkovita IT orodja:
- Crm, baza študentov
- Upravljanje z osebjem
- Finančno upravljanje ter knjigovodstvo
- Učni pripomočki
- Pedagogika
- Trženje
Edinstven poslovni model:
- Izobraževanje s švicarsko kakovostjo
- 15 let izkušenj mentorstva s sistemom (tutoring with system)
- Splet učinkovitih marketinških, finančnih, izobraževalnih in administrativnih orodij
Profil franšizojemalca
Želijo predane partnerje za predstavljanje močne blagovne znamke Tcollege v sklopu franšiznega dogovora.
Iščejo:
- Podjetne kandidate z izjemnimi socialnimi veščinami
- Idealna starost med 30 in 55 let
- Končano vsaj dodiplomsko izobraževanje
- Lastniški kapital v vrednosti 100.000 evrov
- Prednost so izkušnje iz upravljanja (ni potrebna dodatno izobraževanje)
Informacije
Država izvora | Švica |
Leto ustanovitve podjetja | 1999, franšiza od 2012 |
Prisotnost v državah | Švica, Kitajska, Slovenija, Belorusija (v postopku) |
Število franšiznih enot | 1 v Ljubljani |
Oblike franšiznih dogovorov | Samostojna franšizna enota |
Čas trajanja pogodbe | 10 let + z možnostjo podaljšanja za 5 let |
Povprečna investicija na franšizno enoto v € | 3.200 € - 6.200 € (1-3 poslovne enote) in vstopni stroški (pristopnina), 5.000 € - 7.000 € začetna investicija (poslovni prostor, oglaševanje…) |
Mesečni stroški upravljanja (royaliteta) | 10 % od mesečne od bruto prodaje storitev |
Možnost širitve v naslednjih mestih | Primorska (Koper, Nova Gorica), Dolenjska (Novo mesto, Grosuplje), Štajerska (Celje, Maribor), Pomurje (Murska Sobota, Lendava), Osrednja Slovenija (Domžale) |