ULLA POPKEN
Franšiza ULLA POPKEN je specializirana izključno za moderna oblačila za ženske z močnejšo postavo. Razumejo in zavedajo se potreb, ki jih izbrana množica žensk potrebuje.
ZGODOVINA ULLA POPKEN
Začetki segajo v leto 1880 v mestu Hameln, ko je Johan Popken ustanovil tekstilno podjetje Popken. Leta 1968 je njegov sin Friederich Popken s svojo ženo Ursulo odprl prvo trgovino imenovano ''Mami & Baby'', ki je bila specializirana za ženske, ki so v noseče ter za otroška oblačila. Pravi koncept trgovine se pojavi leta 1978, ko so ustanovili verigo prodajalen v Nemčiji ter postavili temelje za poslovanje na drobno ženskih oblačil. Prve prodajalne so se pojavile v mestih Bremen, Hannover in Hamburg. Največji preboj se je zgodil leta 1984, ko so začeli s franšizami, kar je bil povod za začetek zgodbe o uspehu.
Idejo o oblekah za ženske z močnejšo postavo se je pojavila, ko je Friderich Popken prišel do enega izmed svojih delavcev ter vprašal, zakaj je nosečnica naročila 15 izdelkov od enkrat. Odgovor je bil preprost, ženska ni bila noseča, vendar je bila to ženska z oblinami, ki so jo pritegnili udobje in zgled njihovih oblačil.
ULLA POPKEN DANES
Ulla Popken moda ponuja priložnost ženskam z močnejšo postavo, da razvijejo svoj stil, ne glede na njihovo velikost konfekcije. Pojavljajo se s sloganom ''Moda, ki mi ustreza!''. Trenutno imajo več kot 2.000 zaposlenih, 200 prodajalen v Nemčiji, ter 100 drugih prodajalen v državah Beneluksa (Belgija, Nizozemska in Luksemburg), Švici, Avstriji in Franciji. Nekaj svojih prodajaln imajo tudi drugod po svetu, in sicer na Poljskem, Rusiji, Finskem, Bolgariji, Grčiji, Bosni, Hrvaškem, Egiptu, Iraku.
PREDNOSTI ZA STRANKE
- Najnovejša moda majic, hlač, kavbojk, oblek in jaken
- Ponudba športnih oblačil, kopalk, perila, nogavic, modnih dodatkov in spodnje perilo za oblikovanje telesa
- Za posebne priložnosti ponujajo večerne in koktajl obleke, srajce, suknjiče idr.
- Velika ponudba čevljev za različne priložnosti
- Obleke in spodnje perilo so prilagojene vsem oblikam ženskih postav
- Kvaliteten in udoben material
- Obleke zagotavljajo moderen in privlačen izgled
- Prodaja preko spleta in po pošti
- Izkušeni in delu predani zaposleni
- Pri Ulla Popken se najde moda za vsako žensko
- Mesečno posodobljene smernice
PREDNOSTI ZA NAJEMNIKA FRANŽIZE
- Ulla Popken ponuja uveljavljen in preizkušen franšizni koncept, za samostojno upravljanje in implementacijo franšize kjerkoli po svetu
- Svetovanje skozi celoten proces ter podpora pri odprtju franšize
- Pomoč pri izvedbi študije izvedljivosti in analizi denarnega toka
- Pomoč pri načrtovanju vaše prodajalne
- Prilagoditev vašega prodajnega koncepta za lokalni trg
- Ponujajo pomoč pri dostavi in montaži opreme in razsvetljavi
- Stalna podpora pri poslovanju
- Priročnik, za pomoč pri snovanju prodajalne
Njihov uspešen koncept skupaj z njihovim obsežnim znanjem in dolgoletnimi izkušnjami ne zagotavljajo le delitev uspeha ampak tudi ustrezno in kompetentno podporo – pred in med izvajanjem pogodbe.
Informacije
| Država porekla | Nemčija |
| Ustanovitev podjetja | 1987 |
| Prisotnost v državah | 30 |
| Število franšiznih enot | 65 |
| Franšizna pogodba | Master ali direktna franšizna enota |
| Obdobje trajanja franšizne pogodbe | 5 let |
| Investicija | Od 600 EUR/m2 – 800 EUR/m2 (med 80.000 € – 200.000 € (odvisno od velikosti prostora). |
| Mesečni stroški upravljanja (royaliteta) | 5.000€ (letno) |
| Možnost širitve v države | Slovenija, Hrvaška, Srbija, BiH |








