Uspeh franšiznih aktivnosti podjetja je v največji meri odvisen od tega, kako kakovostne in uspešne franšizije bo franšizor imel, na katerih geografskih področjih se bodo le-ti nahajali, s kakšno dinamiko bo sklepal franšizne pogodbe in nenazadnje, kakšna bo cena rekrutiranja teh franšizijev (iskanja potencialnih poslovnih partnerjev).
Večina franšizorjev se zaveda – do tega pa so prišli tudi na osnovi svojih, pogosto zelo bolečih izkušenj – da lahko nestabilni franšiziji dejansko ogrozijo celoten franšizni koncept in mrežo, poleg tega pa veliko nevarnost predstavlja prepočasno rekrutiranje ali rekrutiranje s prevelikimi stroški.
Skozi naše lastne izkušnje rekrutiranja v vlogi franšizorja, skozi izkušnje rekrutiranja za druge franšizorje in pa odlično poznavanje celotne Adriatik regije smo naše postopke in marketinške aktivnosti izpopolnili do te mere, da delujemo zelo učinkovito, optimalno in predstavljamo kredibilnega partnerja. Naše storitve bomo prilagodili značilnostim regije, v katero se nameravate širiti s pomočjo franšizinga, in jih oblikovali glede na vaše zahteve in proračun, ki ga imate na voljo za rekrutiranje.
FranAdria prevzame pri izvajanju storitev rekrutiranja odgovornost (običajno – kar pa je seveda stvar individualnega dogovora) za:
- Pripravo študije izvedljivosti za ciljno regijo ali državo (Franchise feasibilty study)
- Pripravo načrta marketinških aktivnosti (Franchise marketing plan)
- Izdelavo in lokalno prilagoditev marketinških materialov
- Izvajanje marketinških aktivnosti
- Distribucijo informativnih materialov (Franchise information pack)
- Predizbor in preverjanje kandidatov
- Uvodne telefonske razgovore in uvodne sestanke
- Preverjanje kandidatov za nakup franšize
- Organizacijo informativnega dneva (Franchise discovery day)
- Pomoč kandidatu pri pripravi poslovnega načrta in svetovanje pri pridobitvi finančnih sredstev
- Svetovanje kandidatu ob vzpostavitvi franšizne enote
Kriteriji FranAdrie pri zastopanju franšizorjev:
- Uspešnost dosedanjega poslovanja obstoječega franšizorja
- Uspešnost poslovanja franšiznih enot (ali pilotske franšize)
- Unikatnost ponudbe in primernost franšizne ponudbe za posamezno državo naše regije
- Razumna cena za nakup franšize
- Nivo marketinških materialov
- Zmožnost nudenja pomoči pri poslovanju franšizijem v naši regiji
- Obseg sredstev, ki jih je franšizor pripravljen nameniti za izvajanje lokalnih marketinških aktivnosti
- Pripravljenost in sposobnost prilagoditve franšizorja lokalni specifiki
FranAdria izvaja storitev rekrutiranja franšizijev na področju Slovenije, Hrvaške, Srbije, Bosne in Hercegovine, Kosova, Črne gore, Makedonije in Albanije, s svojima partnerskima podjetjema Syncon in International Franchising Center ter kot član IFP pa deluje praktično na področju celotne Evrope.
Za več informacij, povpraševanje ali sestanek z nami vas prosimo, da izpolnite spodnji obrazec ali nas kontaktirate preko elektronske pošte info@franadria.si, lahko pa nas tudi pokličete na +386 (0)31 528 457.








